Výrobcovia / značky
Novinky
České vírivky HANSCRAFT sú pravé domáce kúpele

České vírivky HANSCRAFT sú pravé domáce kúpele   Pokiaľ chcete zažiť skutočné uvoľnenie a dokonalú relaxáciu vo vírivke, už nemusíte nikam jazdiť na wellness pobyt. Kúpte si na vašu záhradu alebo terasu...

viac
Nafukovacie vírivky sú cenovo dostupné

Nafukovacie vírivky sú cenovo dostupné Snívate o vírivke na záhrade? Máme pre vás riešenie, ktoré poteší aj vašu peňaženku. Aj s malým rozpočtom si môžete užiť zábavu a relaxáciu, ktorú si...

viac
Dohodnite si individuálnu obhliadku na zákazníckej linke

  Potrebujete poradiť s výberom?  Máte technickú otázku k prevádzke zariadenia?   Sme tu pre Vás.  zákaznícka linka:  02/526 254 01       Showroom HANSCRAFT - vírivky a sauny  obchodný dom DREVONA  Výhonská 7532/1 831 06 Bratislava - Rača

viac
Vírivky NetSpa - novinka 2020

Naši technici starostlivo optimalizovali každý aspekt tak, aby vám poskytli celý rad víriviek, ktoré sú rovnako jednoduché ako relaxačné. Naše výrobky sú bezpečné, ekonomické a ponúkajú najjednoduchší systém údržby na...

viac
Nový dotykový ovládací panel pre vírivky Hanscraft

Predstavujeme Vám nový dotykový ovládací panel pre vírivé vane radu OKA   Teraz ZADARMO ku každej vírivej vani HANSCRAFT OKA   Aby sme udržali krok s moderným digitálnym vekom, prichádzame s novým ovládacím panelom...

viac

Reklamácia a servis

Úvod Dodanie tovaruReklamácia a servis

Reklamácia a jej postup


Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo zaslať na adresu predajcu. Je potrebné tovar riadne zabaliť a priložiť protokol pre reklamáciu a doklad o zakúpení tovaru v shopmarket.sk (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).

Po doručení reklamovaného tovaru Vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená zamietnutím.

Protokol pre reklamáciu tovaru je voľne stiahnuteľný TU. Nezabudnite uviesť, aká je závada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

 

Osobné predanie výrobku


Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii v sídle spoločnosti. Formulár pre reklamáciu tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude reklamovaný tovar postúpený k posúdeniu našej dodávateľskej spoločnosti.

 

Doručenie reklamovaného tovaru


Reklamovaný tovar posielajte výhradne kuriérom alebo osobne doručte na adresu:

 

Shop Market, s.r.o.

Showroom HANSCRAFT - vírivky a sauny 

obchodný dom DREVONA 

Výhonská 7532/1

831 06 Bratislava - Rača


 

Do zásielky priložte vyplnený protokol pre reklamáciu tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť TU.

V prípade neuznania reklamácie, Vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s opravou výrobku riadne vyúčtované. Reklamovaný výrobok je nutné riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho porušeniu pri preprave k nám. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku. Po dohode s predajcom je možné využiť zvoz reklamovaného tovaru naším zmluvným dopravcov. V takom prípade pripravíte a zabalíte reklamovaný tovar k odberu a oznámite predajcovi vhodný deň zvozu. Je dôležité, aby v ten deň bol niekto na uvedenej adrese, pričom zvozový vodič nahlási vyzdvihnutie reklamovaného tovaru telefonicky minimálne 1 hodinu vopred. 

O prijatí reklamácie budete informovaný automatickým e-mailom, ktorý Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete vaše kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa sú uvedené v plnom znení TU.

 

 

Identifikačné údaje shopmarket.sk 


Shop Market, s.r.o.
Schiffelova 13
908 51 Holíč
 
IČO: 50 979 621
DIČ: 2120545559
IČ DPH: SK2120545559
Spoločnosť je zapísaná:
v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava,
v odd. s.r.o., vl.č. 40312/T
 

Formulár bude odoslaný na našu emailovú adresu. Ihneď ako to bude možné, vás budeme kontaktovať.

Reklamačný a servisný formulár
Typ servisu:
Stav produktu:

znakov do konca.

znakov do konca.

znakov do konca.
Tovar zasielam spolu so:

znakov do konca.
Spôsob doručenia tovaru:
Fotodokumentácia opisujúca závadu: (max. 3000 kB)
Odoslaním formulára súhlasím s reklamačným poriadkom:
* Možnosť vyzdvihnutia reklamácie kuriérom platí len pre registrovaných zákazníkov a tovar, ktorý preukazuje známky výrobnej vady.
antiSpam [nový kód]