Menu
Novinky a akcie e-mailom
✅ Chcete od nás zľavu na Váš prvý nákup❓
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Novinky
Ako správne čistiť kartušový filter vo vírivke

Ako správne čistiť kartušový filter vo vírivke   Starosti okolo čistej a nezávadnej vody vo vírivke sa často môžu zdať väčšie ako v skutočnosti sú. Správna starostlivosť o vodu nie je žiadna veda, stačí si zapamätať základné kroky a tie pravidelne dodržiavať. Pokiaľ...

viac
Nový showroom víriviek Hanscraft na Záhorí

  Ak ste aj vy milovníci wellness aktivít a uvažujete o kúpe vírivej vane alebo sauny. Otvorili sme pre vás nový showroom víriviek a sáun na Záhorí!   Naša novootvorená predajňa v Kopčanská 35, 908...

viac
České sauny s dušou od majstrov stolárov

České sauny s dušou od majstrov stolárov Sauny Hanscraft sú dôkazom toho, že české ručičky sú zlaté. Povedali sme si, načo dovážať sauny zo zahraničia, keď máme možnosť vyrobiť si ich...

viac

Reklamácia a servis

Úvod Dodanie tovaruReklamácia a servis
Reklamačný formulár
Typ servisu:
Vyberte o aký typ servisu máte záujem.
Stav produktu:

znakov do konca.

znakov do konca.

znakov do konca.
Fotodokumentácia opisujúca závadu: (max. 3000 kB)
Odoslaním formulára súhlasím s reklamačným poriadkom:
antiSpam [nový kód]

Vyplňte online formulár a priložte fotodokumetáciu závady alebo poškodenia.

Následne Vám príde oznamovací email o prijatí správy a url link na objednanie kuriéra.


Je potrebné zakúpený a kompletný tovar riadne zabaliť a priložiť protokol pre reklamáciu, fotodokumentáciu (poškodenia, chybovej hlášky a pod.) a doklad o zakúpení tovaru v shopmarket.sk.

Po doručení reklamovaného tovaru Vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená zamietnutím.

Protokol pre reklamáciu tovaru je voľne stiahnuteľný TU. Nezabudnite uviesť, aká je závada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

 

Doručenie reklamovaného tovaru


Reklamovaný (servisovaný) tovar označte na viditeľnom mieste (REKLAMÁCIA alebo SERVIS) posielajte výhradne kuriérom.

 

Shop Market, s.r.o.
Schiffelova 13
908 51 Holíč
 
tel.: +421 34 668 5105
 
Do zásielky priložte vyplnený protokol pre reklamáciu tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť TU a označte zabalený tovar na viditeľnom mieste (REKLAMÁCIA alebo SERVIS).

V prípade neuznania reklamácie, Vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s opravou výrobku riadne vyúčtované. Reklamovaný výrobok je nutné riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho porušeniu pri preprave k nám. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku. V takom prípade zásielku nepreberáme.

 

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa sú uvedené v plnom znení TU.