Menu
Výrobcovia / značky
Novinky
VÝPREDAJ VYSTAVENÉHO TOVARU

 Splňte si vaše očakávania ✔️ IHNEĎ!  VÝPREDAJ VYSTAVENÉHO TOVARU Špeciálne ceny na vybrané skladové produkty.  Nakúpite online alebo priamo na našej predajni v Bratislave.                 KLIKNUTÍM NA JEDNOTLIVÝ BANNER A PREJDETE NA KATEGÓRIU TOVARU!  

viac
Vírivky Hanscraft - ihneď k odberu

  Skladové vírivky HANSCRAFT k okamžitému odberu za skvelú cenu.  Splňte si vaše očakávania ✔️ IHNEĎ!      Pre podrobný zoznam dostupných vírivých vaní HANSCRAFT a ich vybavenosť nás kontaktujte prosím.   Vážení zákazníci, na tejto stránke...

viac
Stráženie dostupnosti tovarov

Strážny pes  Stráženie dostupnosti tovarov a cien.   Pokiaľ je niektorý tovar aktuálne vypredaný, zobrazí sa pri ňom informácia „Na Dotaz“. Takáto položka aktuálne čaká na naskladnenie.   Aby ste nemuseli na našich stránkach stále kontrolovať,...

viac
Prečo mi mešká objednávka?

Často chýbajú informácie a dodávky tovarov meškajú. ... Prečo? Aká je súčasná situácia námornej dopravy?          Dopyt po preprave kontajnerov prudko vzrástol. Prepravná kapacita však bola hlboko pod úrovňou predchádzajúceho roka. Okrem nedostatku...

viac
Môže vám masážne kreslo pomôcť schudnúť?

Môže vám masážne kreslo pomôcť schudnúť?   Masážne kreslá majú mnoho pozitívnych účinkov na náš organizmus a jedným z nich je aj podpora chudnutia. Neveríte? Máme pre vás niekoľko faktov z prebehnutých...

viac

Reklamácia a servis

Úvod Dodanie tovaruReklamácia a servis

Reklamácia a jej postup


Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo zaslať na adresu predajcu. Je potrebné zakúpený a kompletný tovar riadne zabaliť a priložiť protokol pre reklamáciu, fotodokumentáciu (poškodenia, chybovej hlášky a pod.) a doklad o zakúpení tovaru v shopmarket.sk.

Po doručení reklamovaného tovaru Vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená zamietnutím.

Protokol pre reklamáciu tovaru je voľne stiahnuteľný TU. Nezabudnite uviesť, aká je závada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

 

Osobné predanie výrobku


Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii v sídle spoločnosti. Formulár pre reklamáciu tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude reklamovaný tovar postúpený k posúdeniu našej dodávateľskej spoločnosti.

 

Doručenie reklamovaného tovaru


Reklamovaný tovar posielajte výhradne kuriérom alebo osobne doručte na adresu:

 

Shop Market, s.r.o.

Showroom HANSCRAFT - vírivky a sauny 

obchodný dom DREVONA 

Výhonská 7532/1

831 06 Bratislava - Rača


 

Do zásielky priložte vyplnený protokol pre reklamáciu tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť TU.

V prípade neuznania reklamácie, Vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s opravou výrobku riadne vyúčtované. Reklamovaný výrobok je nutné riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho porušeniu pri preprave k nám. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku. V takom prípade zásielku nepreberáme.

Po dohode s predajcom je možné využiť zvoz reklamovaného tovaru naším zmluvným dopravcov. V takom prípade pripravíte a zabalíte reklamovaný tovar k odberu a oznámite predajcovi vhodný deň zvozu. Je dôležité, aby v ten deň bol niekto na uvedenej adrese, pričom zvozový vodič nahlási vyzdvihnutie reklamovaného tovaru telefonicky minimálne 1 hodinu vopred. 

O prijatí reklamácie budete informovaný automatickým e-mailom, ktorý Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete vaše kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa sú uvedené v plnom znení TU.

 

 

Identifikačné údaje shopmarket.sk 


Shop Market, s.r.o.
Schiffelova 13
908 51 Holíč
 
IČO: 50 979 621
DIČ: 2120545559
IČ DPH: SK2120545559
Spoločnosť je zapísaná:
v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava,
v odd. s.r.o., vl.č. 40312/T
 

Formulár bude odoslaný na našu emailovú adresu. Ihneď ako to bude možné, vás budeme kontaktovať.

Reklamačný a servisný formulár
Typ servisu:
Stav produktu:

znakov do konca.

znakov do konca.

znakov do konca.
Tovar zasielam spolu so:

znakov do konca.
Spôsob doručenia tovaru:
Fotodokumentácia opisujúca závadu: (max. 3000 kB)
Odoslaním formulára súhlasím s reklamačným poriadkom:
antiSpam [nový kód]