Menu
Výrobcovia / značky
Novinky
Predobjednajte teraz a získajte dopravu ZADARMO!

Práve sa začala saunovacia sezóna - pripravte sa   Mali by sme mali začať intenzívnejšie myslieť aj na svoje zdravie. Pobyt v infrasaune Vám pred rôznymi športovými aktivitami  príjemne rozohreje svaly a pripraví...

viac
Dočasná zmena otváracích hodín kamennej predajne v Bratislave

Pozor, dočasná zmena otváracích hodín od pondelka 26. 10. 2020! Z dôvodu mimoriadnej situácie na Slovensku bude naša kamenná predajňa otvorená nasledovne:              Naďalej môžete využívať telefonický a elektronický kontakt.   zákaznícka linka:  02/526...

viac
Saunovacia sezóna je tu...

Práve sa začala saunovacia sezóna - pripravte sa   Letná sezóna sa nám už pomaličky končí a so začiatkom školského roka nastupuje sychravé počasie, práve preto by sme mali začať intenzívnejšie myslieť aj...

viac
VÝPREDAJ SKLADOVÝCH ZÁSOB

VÝPREDAJ SKLADOVÝCH ZÁSOB Špeciálne ceny na vybrané skladové produkty.  Nakúpite online alebo priamo na našej predajni v Bratislave.          

viac
České vírivky HANSCRAFT sú pravé domáce kúpele

České vírivky HANSCRAFT sú pravé domáce kúpele   Pokiaľ chcete zažiť skutočné uvoľnenie a dokonalú relaxáciu vo vírivke, už nemusíte nikam jazdiť na wellness pobyt. Kúpte si na vašu záhradu alebo terasu...

viac

Reklamácia a servis

Úvod Dodanie tovaruReklamácia a servis

Reklamácia a jej postup


Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo zaslať na adresu predajcu. Je potrebné zakúpený a kompletný tovar riadne zabaliť a priložiť protokol pre reklamáciu a doklad o zakúpení tovaru v shopmarket.sk.

Po doručení reklamovaného tovaru Vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená zamietnutím.

Protokol pre reklamáciu tovaru je voľne stiahnuteľný TU. Nezabudnite uviesť, aká je závada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

 

Osobné predanie výrobku


Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii v sídle spoločnosti. Formulár pre reklamáciu tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude reklamovaný tovar postúpený k posúdeniu našej dodávateľskej spoločnosti.

 

Doručenie reklamovaného tovaru


Reklamovaný tovar posielajte výhradne kuriérom alebo osobne doručte na adresu:

 

Shop Market, s.r.o.

Showroom HANSCRAFT - vírivky a sauny 

obchodný dom DREVONA 

Výhonská 7532/1

831 06 Bratislava - Rača


 

Do zásielky priložte vyplnený protokol pre reklamáciu tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť TU.

V prípade neuznania reklamácie, Vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s opravou výrobku riadne vyúčtované. Reklamovaný výrobok je nutné riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho porušeniu pri preprave k nám. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku. V takom prípade zásielku nepreberáme.

Po dohode s predajcom je možné využiť zvoz reklamovaného tovaru naším zmluvným dopravcov. V takom prípade pripravíte a zabalíte reklamovaný tovar k odberu a oznámite predajcovi vhodný deň zvozu. Je dôležité, aby v ten deň bol niekto na uvedenej adrese, pričom zvozový vodič nahlási vyzdvihnutie reklamovaného tovaru telefonicky minimálne 1 hodinu vopred. 

O prijatí reklamácie budete informovaný automatickým e-mailom, ktorý Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete vaše kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa sú uvedené v plnom znení TU.

 

 

Identifikačné údaje shopmarket.sk 


Shop Market, s.r.o.
Schiffelova 13
908 51 Holíč
 
IČO: 50 979 621
DIČ: 2120545559
IČ DPH: SK2120545559
Spoločnosť je zapísaná:
v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava,
v odd. s.r.o., vl.č. 40312/T
 

Formulár bude odoslaný na našu emailovú adresu. Ihneď ako to bude možné, vás budeme kontaktovať.

Reklamačný a servisný formulár
Typ servisu:
Stav produktu:

znakov do konca.

znakov do konca.

znakov do konca.
Tovar zasielam spolu so:

znakov do konca.
Spôsob doručenia tovaru:
Fotodokumentácia opisujúca závadu: (max. 3000 kB)
Odoslaním formulára súhlasím s reklamačným poriadkom:
antiSpam [nový kód]
Copyright 2017 - 2020 © ShopMarket.sk