Výrobcovia / značky
Novinky
Nový dotykový ovládací panel pre vírivky Hanscraft

Predstavujeme Vám nový dotykový ovládací panel pre vírivé vane radu OKA   Teraz ZADARMO ku každej vírivej vani HANSCRAFT OKA   Aby sme udržali krok s moderným digitálnym vekom, prichádzame s novým ovládacím panelom...

viac
Masážna vanička pre bábätká

Masážna vanička pre bábätká - Baby Spa     Každý rodič chce pre svoje bábätko len to najlepšie. Chvíľky kúpania môžete vášmu bábätku spríjemniť v špeciálnej masážnej vaničke, ktorá mu poskytne pohodlie, príjemnú...

viac
Saunovacia sezóna začína

Práve sa začala saunovacia sezóna - pripravte sa   Letná sezóna sa nám už pomaličky končí a so začiatkom školského roka nastupuje sychravé počasie, práve preto by sme mali začať intenzívnejšie myslieť aj...

viac
Zjednodušenie nákupu v našom eshope

Novinka - možnosť platby platobnou kartou alebo online bankovníctvom na jedno kliknutie.   Zoznam platobných metód:   online bankové tlačidlá bankové prevody mobilné platby elektronické peňaženky platby v Bitcoin Tieto platobné kategórie plnohodnotne pokrývajú všetky internetové obchodné požiadavky.         

viac
10 dôvodov, prečo mať termokryt HANSCRAFT

  10 dôvodov, prečo chcieť termokryt HANSCRAFT   Vlastníte vírivku alebo bazén Swim Spa? Potom iste viete, že sa bez kvalitného termokrytu nezaobídete. Chráni vašu vírivku či bazén pred znečistením a zároveň zabraňuje...

viac

Postup pri reklamácii tovaru

Úvod Dodanie tovaru Reklamačný poriadok

Reklamácia a jej postup


Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo zaslať na adresu predajcu. Je potrebné tovar riadne zabaliť a priložiť protokol pre reklamáciu a doklad o zakúpení tovaru v shopmarket.sk (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).

Po doručení reklamovaného tovaru Vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená zamietnutím.

Protokol pre reklamáciu tovaru je voľne stiahnuteľný TU. Nezabudnite uviesť, aká je závada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

 

Osobné predanie výrobku


Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii v sídle spoločnosti. Formulár pre reklamáciu tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude reklamovaný tovar postúpený k posúdeniu našej dodávateľskej spoločnosti.

 

Doručenie reklamovaného tovaru


V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku na adresu:

 

Shop Market, s.r.o.

Showroom HANSCRAFT - vírivky a sauny 

obchodný dom DREVONA 

Výhonská 7532/1

831 06 Bratislava - Rača


 

Do zásielky priložte vyplnený protokol pre reklamáciu tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť TU.

V prípade neuznania reklamácie, Vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s opravou výrobku riadne vyúčtované. Reklamovaný výrobok je nutné riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho porušeniu pri preprave k nám. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku. Po dohode s predajcom je možné využiť zvoz reklamovaného tovaru naším zmluvným dopravcov. V takom prípade pripravíte a zabalíte reklamovaný tovar k odberu a oznámite predajcovi vhodný deň zvozu. Je dôležité, aby v ten deň bol niekto na uvedenej adrese, pričom zvozový vodič nahlási vyzdvihnutie reklamovaného tovaru telefonicky minimálne 1 hodinu vopred. 

O prijatí reklamácie budete informovaný automatickým e-mailamom, ktorý Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete vaše kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa sú uvedené v plnom znení TU.

 

 

Identifikačné údaje shopmarket.sk 


Shop Market, s.r.o.
Schiffelova 13
908 51 Holíč
 
IČO: 50 979 621
DIČ: 2120545559
IČ DPH: SK2120545559
Spoločnosť je zapísaná:
v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava,
v odd. s.r.o., vl.č. 40312/T
 

Reklamačný formulár bude odoslaný na našu emailovú adresu. Ihneď ako to bude možné, vás budeme kontaktovať.

Reklamačný formulár
Typ servisu:
Stav produktu:

znakov do konca.

znakov do konca.

znakov do konca.
Tovar zasielam spolu so:

znakov do konca.
Spôsob doručenia tovaru:
Fotodokumentácia opisujúca závadu: (max. 3000 kB)
Odoslaním formulára súhlasím s reklamačným poriadkom:
* Možnosť vyzdvihnutia reklamácie kuriérom platí len pre registrovaných zákazníkov a tovar, ktorý preukazuje známky výrobnej vady.
antiSpam [nový kód]